15 Ağustos 2012 Çarşamba

BeLLeDiN


✿✿ܓ✿✿...BeLLeDiN...✿✿ܓ✿✿


Zamansız olsada herkes görüyor 

Başıma kar yağdı dağ mı belledin? 
Ne yaşarsan yaşa hayat sürüyor 
Ben zaten ölmüşüm sağ mı belledin?

Üzerime örtülünce toprağım 
Hayatın yolunda belli durağım 
Güz gelince gazel olur yaprağım 
Beni mor sümbüllü bağ mı belledin? 

El vermedin içten gelen amana 
Gavur geldi sen gelmedin imana 
Suçunu yükleyip geçen zamana 
Şu kısacık ömrü çağ mı belledin? 

Zevk aldın salınca beni hüzüne 
Anca geldin sen ömrümün güzüne 
Arkandan atmadım her dem yüzüne 
Mertçe söz söyledim yağ mı belledin? 

Yıkamadım gurur denen kaleyi 
Bükemedim nefis adlı bileği 
Eledim unumu astım eleği 
Örümcek bağladı ağ mı belledin? 

Dertlerim yatılı neşem firarda 
Gün tükendi bitti, ömür zararda 
Hikmet'im yaşarken boranda karda 
Dağ düştü üstüme çığ mı belledin?

Hikmet Durkut



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder