15 Ağustos 2012 Çarşamba

aSKiN KeLeBeK öMRü


...aSKiN KeLeBeK öMRü...


♥.♥.
((¯`♥´¯)) ✰
.`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸♥


Bilseydim bu kadar yakacağını 
Meyil verip bir güzele bakmazdım. 
Gün gelipte diken çıkacağını 
Tahmin etsem ak gerdana takmazdım. 

Özüme hep acı vereceğini 
Gülümü zamansız dereceğini 
Külümde murada ereceğini 
Tahmin etsem bu ateşi yakmazdım. 

Her zaman zillette kalacağını 
Bakınca nefretle dolacağını 
Gölgemden intikam alacağını 
Tahmin etsem hiç karşına çıkmazdım. 

Başka elden bade içeceğini 
Yadlara gönlünü açacağını 
Yeşeren sevgimi biçeceğini 
Tahmin etsem aşk tohumu ekmezdim. 

Bir başka gönüle dolacağını 
Mevsimsiz sararıp solacağını 
Bu kadar vefasız olacağını 
Tahmin etsem sana boyun bükmezdim. 

Karşımda nefretle duracağını 
Zehirli hançerle vuracağını 
Her zaman kalbimi kıracağını 
Tahmin etsem bu çileyi çekmezdim. 

Resmimi duvardan alacağını 
Zamansız sevdaya salacağını 
Bu gönlümde cefa bulacağını 
Tahmin etsem hiç canını sıkmazdım. 

Hikmetin sevdası yarımsa eğer 
Bu kadarı bile dünyalar değer 
Aşk sende kelebek ömrüymüş meğer 
Tahmin etsem hiç hatırın yıkmazdım.
 
Hikmet Durkut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder