21 Ağustos 2011 Pazar

öYLe KoLaY DeGiL HaYaTiMa GiRMeK



Öyle kolay degildir hayatima girmek.. ve rüyalarima girmek cok zorlar insani..
Sevilmesi zor bir insanimdir.. öyle kolay kolay da alamazsin beni hayatina..
Sogugumdur, cehennem sicakliginda da olsan senide buz keser sözlerim..
Ben öyle kolay kolay sevemem, sevdirmem de kendimi..
….soguk ile ayni cümle icinde gecer adim.. konusursam kalp kirarim..
Yürek ister beni sevmek.. aptal da olman lazim benimle olman icin..
Ben cok zor bir insanimdir.. ne sevmesini bilirim ne sevilmesini… isim gücüm can yakmaktir..
….zalim ile ayni cümlede gecer adim.. konusursam can acitirim..
Cesaret ister karsimda durupta sevilmek.. tokat yemis gibi olursun sevgimden..
Mutlu olmasinida bilmem mesela.. acilardir benim yoldasim… ve
yoldasim yol ile benim aramda kalir cogu defa…
….ruhsuz ile ayni cümlede gecer adim.. konusursam mutlulugunu alirim..
Emek ister, sabir ister beni sevmek… öyle her istediginide yaptirmam..
Dedigim dediktir mesela.. kizarsam soguk olurum, zalim olurum, ruhsuz olurum…
Ne bicim bir insan ile ayni cümlede sifatim olur adim..
konusursam ayrilirim…
….beni sevmek, ben olmak ister aslinda.. ama bir rüya görürsün, bir melek
gelir dünyana…
Hersey degisir, ne sen, sen olursun.. ne ben, ben… böyle
bir adami yok etmenin hazzini yasatirsin…
Beni sevmek.. yanimda olmayi istemektir.. sadik olmayi istemektir..
Yalandan uzak olmayi istemektir… her daim sevmek, sevilmek istemektir.. beni
sevmek, mutlu olmayi istemektir…
….ask ile özlem ile ayni cümlede gecer adim.. konusursam cocuk olur aglarim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder