20 Ağustos 2011 Cumartesi

KiNaLiKLaRiM





kinada eldiven giydirirler ya :d ben eldivenden rahatsiz olacagimi düsünerek böyle birsey yapmistim... cokta rahat olmustu :D...

kafama göre bir yuvarlak dantel ördüm avuc icime göre... modeli cizmeye calistim insallah basarili olmusumdur cizimde :D

ördüm dantele önce bir ince kurdele gecirdim ( bagcik icin ) sonra yuvarlak ( avuc icime gelecek bölüm ) icin kalin kirmizi kurdele kullandim... kurdelegi yuvarlak kestim... uzun bagcikla kestim yuvarlak kurdeleyi her ikisinide ördüm dantelin uzerine diktim.. yuvarlak kestim kurdelenin kenarlarini yaktim sonradan kurdele iplikleri sökülmesin diye... ve gayet rahat oldu cokta SIK oldu...



simdi yegenlerim icin :D kina koyma keseleri yapacam ayni modelden cünkü cok güzel görünüyor.. renkli renkli örüyorum bitti zaman onlarida koyarim:D sadece kina olmaz tabiki nikah sekerlikleride  yapa bilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder