2 Ekim 2012 Salı

GüNeSiM KuSLuKTa BaTTi


Bunca sene gelir diye bekledim 
Şu gönlümde şafak attı gelmedin 
Kaç geceyi gecelere ekledim 
Seherde horozlar öttü gelmedin 

Gönlüme virane baykuşu kondu 
Ümidim kalmadı ışığım söndü 
Ömrümün baharı hazana döndü 
Takvimde yapraklar bitti gelmedin 

Sen olmazsan ruhum döner deliye 
Kaç sabah leyledim bilmemki niye 
Her gece bekledim gün doğsun diye 
Güneşim kuşlukta battı gelmedin 

Onulmaz başımı sevdaya salıp 
Kainat sessizce uykuya dalıp 
Her canlı eşini yanına alıp 
Mahlukat yatağa yattı gelmedin 

Açan bir çiçektim sensiz kurudum 
Hüzün maskesini yüze bürüdüm 
Hyal aleminde yaya yürüdüm 
Yolum bir meçhule gitti gelmedin 

Bu sabırla hiç zorlamam sıratı 
Gözüm yaşı alt eder şu fıratı 
Her gece tuttuğum sevda nöbeti 
Artık bu canıma yetti gelmedin 

Dert mahallesinde çıkmaz sokağım 
Neşede tümseğim hüzünde dağım 
Artık biliyorum makber durağım 
Hikmet gam yükünü tuttu gelmedin
 
Hikmet Durkut



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder