17 Ağustos 2012 Cuma

BeN KöYüMe DöNeCeGiM


...BeN KöYüMe DöNeCeGiM...



Alıp emekli kartımı 
Devlete daya sırtımı 
Toplayıp pılı pırtımı 
Ben köyüme döneceğim. 

Çalıştım yirmibeş sene 
Yaranamadım ben gene 
Kararım karar kimene 
Ben köyüme döneceğim. 

Unuturum ben kirayı 
Orda harcarım parayı 
Daha düşünmem burayı 
Ben köyüme döneceğim. 

Yolu suyu doğalgazı 
Aklıma esince bazı 
Ev halkı olursa razı 
Ben köyüme döneceğim. 

Üç çocukla birde hanım 
Şehir hayatına isyanım 
El ne derse desin canım 
Ben köyüme döneceğim. 

Kimseye bulmadan suçu 
Dahada dökmeden saçı 
Yükleyip kamyona göçü 
Ben köyüme döneceğim. 

Eşim dostum arkadaşım 
Kovmazya beni gardaşım 
Elliye varmadan yaşım 
Ben köyüme döneceğim. 

Görüp bütün yaylaları 
Ayak basmadık dağları 
Gezmek için oraları 
Ben köyüme döneceğim. 

Elalemi akrabayı 
Şehre yakmadan abayı 
Satıp savıp arabayı 
Ben köyüme döneceğim. 

Temiz hava almak için 
Orda huzur bulmak için 
Uzun süre kalmak için 
Ben köyüme döneceğim.

Tarla tapan olmaz belki 
Burda kalmam bunu bilki 
Sıtkım sıyrıldı inanki 
Ben köyüme döneceğim. 

Piknik yaparım obrukta 
Zevki yaşarım dorukta 
N'apıyım burda durupta 
Ben köyüme döneceğim. 

Kimse demez bana ayıp 
Burda geçen günüm kayıp 
İşimi yoluna koyup 
Ben köyüme döneceğim. 

Eski köyü ekmek için 
İki fidan dikmek için 
Huzurluca yemek için 
Ben köyüme döneceğim. 

Ana baba yanlarına 
Can katarım canlarına 
Kurban olam yollarına 
Ben köyüme döneceğim. 

Dostlar beni kınamayın 
Aklı yitirdi sanmayın 
Sağa sola inanmayın 
Ben köyüme döneceğim. 

Komserdim adım Hikmet'ti 
Bak yirmibeş sene bitti 
Artık canıma tak etti 
Ben Sızır'a döneceğim.

Hikmet Durkut


oooo ben emekli olacamda köye dönecem :D:D hayali bile cok uzak ya :S köye dönsem ne olacakki köy beni tanimiyor ben köyü :( abi eski köyün tadi yok gibi yoksa banami öyle geldi :(

2 yorum:

  1. gerçekten bayramda baktımda köyün eski cazibesi kalmamış gerçekten

    YanıtlaSil