6 Aralık 2011 Salı

BiR GüNaH GiBi


...BiR GüNaH GiBi...



Bir günah gibi yüklediler,sırtıma yokluğunu
Onulmaz acılara dayanmaktayım
Ne zaman umut rüzgarları değse yüzüme
Seni düşündükçe ağlamaktayım.


Yıkmasınlar sırça gönlümü acımasızca
Un ufak olmasın yaşama sevincim
Kurak topraklara ektim ben sevdamı
Bir gün yeşerecek bekle sevgilim.


Bir günah gibi yüklediler, sırtıma yokluğunu
İşkence gecelerine attılar beni
Güzel olan ne varsa unuttum bir bir
Şimdi tüm suskun saatler benim.


En ayaz gecelerde bile üşümümezdim
Kırılmamıştı dalları gönül ağacımın
Gürül gürül akardı, yüreğimde duygular
Baharım bitmeden hazana döndüm.


Bir meltem gibi eserdim gönül ikliminde
Yüreğimi toz pembe bulutlar sarardı
Bir günah gibi yüklediler, sırtıma yokluğunu
Vakitsiz sararan yaprağa döndüm.


Bir zamanlar benim de düşlerim vardı
İsyanım sana değil içim daraldı
Çile ızdıraptan saçım ağardı
Mecnun denilen bir kula döndüm.



ŞiiR:Ayşe B. Yıldız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder