Guzeli Seven RaBBiM...!

Guzeli seven RaBBiM, benim icimi de Nurunla guzellestir. (Amin)

Icimin guzelligiyle davranislarim Nurlansin... (Amin)

Gozlerimin bakisinda SeN olmali, kirpigimin ucundaki damlada SeN parlamalisin..!

SeNiN yolunda calisirken yoruldugum icin dinlenmeliyim... Rahatim da SeNiN icin olmali yani...

Uykumda SeNi sayiklamaliyim...

Yollarim SaNa gelmeli hep..

Dönse dolassa, yine SeNi bulmali adreslerim..

Hayatimdaki her ciddi adimi SeNiN icin atmali, yine SeNiN icin kosmaliyim SeNiN yolunda.!

Affetmeyi seven RaBBiM, affedilmenin huzurunu yasattir bana..(Amin)

Günahkar kulunun tek tesellisi; SeNiN huzurunda af dilerken, süzülen gözyaslaridir...

Bunca günahima ragmen beni bi nebze rahatlatan; Tövbe etmeyi nasip eden RaBBiM, kullarin affetmeyi sevmesidir...

SeNDeN koparma beni,(Amin) SeNSiZ birakma kalbimi.! (Amin)

SeNDeN uzak kalinca öyle aciz öyle caresizimki

SeNiNLeYKeN huzurum dorukta ; sanki hersey, her güzel sey benim, tüm mutluluklar benimle..

Dünyanin tüm ciceklerini koklasam, SaNa dua ederken ki huzuru yine bulamam...!

En güzel sözleri kullansam SeNiN icin... Hep SeNi söylesem konustugumda; SeNi anlamaya yine doyamam.!
Dostlarini sevsem, kalplerinde SeN yasiyosun diye,

Tüm yarattiklarina ibretle baksam, SeNi hatirlatiyor diye,

Icimdeki sevgiye dair, her ne varsa yapsam; SeNi sevmeye yine doyamam..!!

Kulunu affeder misin RaBBiM...? Beni SaNa adasam..?

Güzeli seven GüZeL...!

SaNa feda edecegim güzellikler ver...! (Amin)